loading...
خفن تفریح
آخرین ارسال های انجمن
مدیریت بازدید : 82 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود تقویم 1392 تصویری، مخصوص دسکتاپ

 

 

 

 

آیا میخواهید تقویم ماهانه برای سال 1392 را به صورت عکس های زیبا روی دسکتاپ خود داشته باشید؟

 

چند روز پیش در سایت سرزمین دانلود، مجموعه ای از عکس های زیبای بک گراند که دارای تقویم ماهانه برای سال 1392 بودند را ارائه کردیم که با استقبال کاربران مواجه شد.

 

در این مطلب نیز مجموعه دیگری را برای شما آماده کرده ایم. در این مجموعه، دوازه فولدر مختلف برای 12 ماه سال وجود دارد. هر فولدر نیز حاوی تعداد زیادی عکس با موضوعات مختلف است. که در سمت راست آنها تقویم آن ماه قابل مشاهده میباشد.

 

مجموعه عکس هایی که در این مطلب ارائه شده است را میتوانید به عنوان عکس زمینه (بک گراند) دسکتاپ خود قرار دهید. و در عین حال تقویم ماهانه سال 1392 را نیز داشته باشید. به این ترتیب در هر زمان و با مشاهده دسکتاپ خود میتوانید تقویم ماه را ببینید.



 دانلود تقویم

مدیریت بازدید : 76 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

نسخه جدید نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

Internet Download Manager 6.17

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار Internet Download Manager منتشر شد! (ورژن 6.17)

 

نرم افزار Internet Download Manager که به اختصار IDM نیز گفته میشود بدون شک بهترین و قوی ترین نرم افزار برای مدیریت دانلود است.

 

توسط این نرم افزار میتوانید فایل های مورد نظر خود را با سرعت بیشتری دانلود کنید. همچنین امکان دسته بندی دانلود ها، تنظیم ساعت شروع و پایان دانلود، و قابلیت Resume (ادامه دانلود در صورت قطع شدن) را دارد.

 

از دیگر قابلیت های بسیار مهم این نرم افزار، میتوان به امکان دانلود فیلم و موسیقی های آنلاین اشاره کرد.

 

نسخه جدید این نرم افزار (ورژن 6.17) به تازگی ارائه شده و اکنون میتوانید آن را از سرزمین دانلود دریافت کنید.



 نرم افزار مدیریت دانلود

مدیریت بازدید : 81 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود جعبه ابزار اندروید

(مجموعه برنامه های کاربردی در یک اپلیکیشن)

ZDbox Pro 4 Android

 

 

 

 

یک جعبه ابزار کامل برای موبایل اندرویدی خود میخواهید؟ نرم افزار ZDbox Pro را امتحان کنید. این اپلیکیشن مجموعه ای از ابزارهای مفید و پرکاربرد را به صورت یکجا در اختیار شما قرار میدهد. توسط ابزارهای موجود در این اپلیکیشن میتوانید سیستم عامل موبایل خود را مدیریت کرده و مشکلات احتمالی آن را برطرف کنید.

 

نرم افزار ZDbox Pro بر روی موبایل ها و تبلت های اندرویدی قابل استفاده است.


 

 

برخی از ابزارهای موجود در نرم افزار ZDbox Pro 4 Android :

 

باتری: این ابزار اطلاعات کاملی در مورد باتری دستگاه در اختیار شما قرار میدهد. از جمله دمای باتری، میزان کارایی، مقدار شارژ، زمان طی شده از آخرین شارژ، زمان مورد نیاز برای شارژ کامل

 

ابزارک ها: روشن نگه داشتن صفحه نمایش، خالی کردن Ram با بستن تمام برنامه های مستقر در حافظه، تغییر وضعیت سریع WiFi و Bluetooth، دسترسی سریع به ولوم صدا، چرخش صفحه نمایش، کنترل GPS و Access Point، و ده ها ابزار دیگر

 

ترافیک اینترنت: نمایش میزان مصرف اینترنت (روزانه و ماهانه)، نمایش دقیق میزان استفاده هر برنامه از اینترنت، محاسبه ترافیک باقی مانده

 

نمایش وضعیت کلی: مشاهده وضعیت شارژ، حافظه، برنامه های در حال اجرا، ترافیک اینترنت، و ... در Notification Bar

 

قفل گذاری: امکان ایجاد محدودیت دسترسی به قسمت های مختلف موبایل

 

مدیریت برنامه های نصب شده: نمایش وضعیت حافظه داخلی و SD Card ، امکان حذف تک تک یا دسته ای از نرم افزارهای نصب شده

 

مدیریت سوابق: امکان پاکسازی کش (Cache) و تنظیم پاکسازی دوره ای و خودکار سوابق

مدیریت بازدید : 82 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ایرانی روبی، برای آموزش زبان انگلیسی

Rubi 3

 

 

 

 

نرم افزار روبی به شما کمک میکند تا در حین انجام کارهای روزمره با کامپیوتر، زبان انگلیسی را نیز فرا بگیرید. این نرم افزار کاملا فارسی بوده و دارای امکانات فراوانی برای یادگیری زبان انگلیسی است.

 

نرم افزار Rubi با وجود حجم بسیار کم، امکانات متنوع و جذابی دارد. به طوری که بدون اینکه خودتان متوجه شوید کم کم نکات جدیدی در زبان انگلیسی یاد میگیرید!

 

روال اصلی این نرم افزار، نمایش جملات و اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی است. این نرم افزار همزمان با بالا آمدن ویندوز و در پس زمینه اجرا میشود. سپس در بازه های زمانی مختلف جملاتی را همراه با ترجمه فارسی آنها نمایش میدهد.



 دانلود نرم افزار

محیط برنامه نویسی به زبان پایتون، به همراه کتاب های آموزشی - Python 3.3.1

ارسال شده در تاریخ پنجشنبه، 9 آبان ماه، 1392
موضوع : اداری و کاری : برنامه نویسی

دانلود محیط برنامه نویسی به زبان پایتون، به همراه کتاب های آموزشی

Python 3.3.1

 

 

 

 

زبان برنامه نویسی پایتون (Python) یکی از پرکاربرد ترین زبان های برنامه نویسی است. کامپایلر اصلی این زبان برنامه نویسی به صورت متن باز (Open Source) بوده و توسط علاقمندان به این زبان در سراسر دنیا توسعه داده میشود.

 

هرچند زبان برنامه نویسی پایتون در کشور ما طرفداران زیادی ندارد، ولی این زبان بسیار قدرتمند بوده و توسط کمپانی های بزرگ نرم افزاری در دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. از مزیت های اصلی پایتون میتوان به کتابخانه رایگان و عظیم آن اشاره کرد که دارای توابع آماده برای برنامه نویسی است.

 

برنامه نویسی به زبان پایتون تقریبا ساده است. اگر شما با یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی آشنایی داشته باشید میتوانید در عرض چند روز برنامه نویسی مقدماتی با پایتون را فرابگیرید.

 

برنامه های نوشته شده به زبان پایتون توسط سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز، لینوکس، و مکینتاش قابل اجرا میباشد. کافیست بعد از اتمام پروژه برنامه نویسی شده، خروجی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا اپلیکیشنی سازگار با سیستم عامل مورد نظر شما تولید شود.

 

بسیاری از نرم افزارهای معروف توسط زبان پایتون نوشته شده اند. از جمله نرم افزار محبوب BitTottent که برای اشتراک گذاری اطلاعات میباشد.

 

در این مطلب از سایت سرزمین دانلود میتوانید جدیدترین نسخه از محیط برنامه نویسی Python را دانلود کنید. علاوه بر آن، کتاب های آموزش پایتون به زبان فارسی و انگلیسی نیز در ادامه مطلب قابل دانلود هستند.



 دانلود نرم افزار

نرم افزار آفیس مخصوص موبایل (اندروید) - OfficeSuite Pro 7 Android

ارسال شده در تاریخ چهارشنبه، 1 آبان ماه، 1392
موضوع : موبایل : نرم افزار اندروید

دانلود نرم افزار آفیس مخصوص موبایل (اندروید)

OfficeSuite Pro 7 Android

 

 

در بیشتر کامپیوترهای خانگی و اداری میتوان حداقل یکی از برنامه های مجموعه آفیس را پیدا کرد. مخصوصا نرم افزارهایی مثل Word آنقدر پرکاربرد هستند که بیشتر ما آن را روی ویندوز خود نصب میکنیم.

 

همین محبوبیت مجموعه برنامه های Office باعث شده است تا اپلیکیشن های زیادی برای موبایل ارائه شود که توانایی نمایش، ویرایش، و همچنین ایجاد فایل های آفیس را دارند. یکی از این اپلیکیشن ها، نرم افزار OfficeSuite Pro است که مخصوص سیستم عامل اندروید بوده و روی موبایل ها و تبلت های مجهز به سیستم عامل Android قابل نصب است.

 

نرم افزار OfficeSuite Pro امکان نمایش فایل های Word, Excel, PowerPonit را دارد. همچنین میتواند فایل های PDF را با کیفیت و سرعت بالا در موبایل نمایش دهد.



 دانلود نرم افزار

نرم افزار مدیریت موبایل های نوکیا - Nokia PC Suite

ارسال شده در تاریخ چهارشنبه، 1 آبان ماه، 1392
موضوع : کاربردی : سایر نرم افزار های کاربردی

دانلود نرم افزار مدیریت موبایل های نوکیا

Nokia Suite 3.8 & PC Suite 7.1

 

 

 

نرم افزار Nokia PC Suite برای همه دارندگان گوشی های نوکیا آشناست. این نرم افزار امکان تبادل اطلاعات بین موبایل و کامپیوتر را فراهم میکند.

 

از پی سی سوئیت برای نصب نرم افزار، تهیه نسخه پشتیبان (بکاپ) از دفترچه تلفن، و تبدیل فرمت فایل های صوتی و تصویری موبایل نیز استفاده میشود.

 

لازم به ذکر است که نسخه جدید نرم افزار Nokia PC Suite فقط با نام Nokia Suite منتشر شده است و از تمام گوشی های جدید نوکیا پشتیبانی میکند.

 

نرم افزار Nokia PC Suite معمولا به صورت یک حلقه CD در جعبه موبایل های نوکیا قرار دارد. اما اگر شما این CD را ندارید و یا میخواهید از جدیدترین نسخه این نرم افزار استفاده کنید، میتوانید آن را در ادامه مطلب دانلود کنید.

 

در این مطلب هر دو نسخه برنامه مدیریت گوشی های نوکیا ارائه شده است. هم نسخه قدیمی (Nokia PC Suite) و هم نسخه جدید (Nokia Suite)



 دانلود نرم افزار

نرم افزار تنظیم تاریخ ایجاد، تاریخ تغییر، و تاریخ دسترسی به یک فایل - NewFileTime 2.15

ارسال شده در تاریخ چهارشنبه، 1 آبان ماه، 1392
موضوع : کاربردی : سایر نرم افزار های کاربردی

دانلود نرم افزار تغییر تاریخ ایجاد فایل ها

NewFileTime 2.15

 

 

 

 

اگر در محیط ویندوز روی یک فایل کلیک راست کرده و گزینه Properties را بزنید میتوانید تاریخ ایجاد، تغییر، و آخرین دسترسی آن فایل را مشاهده کنید.

 

در واقع 3 تاریخ مختلف نمایش داده میشود که عبارتند از:

Created : تاریخ ایجاد آن فایل

Modified : تاریخ آخرین تغییر آن فایل

Accessed : تاریخ آخرین دسترسی به آن فایل (اجرای فایل)

 

این تاریخ ها به صورت خودکار توسط سیستم عامل تنظیم میشوند. اما ممکن است به هر دلیل شما بخواهید یکی از این تاریخ ها را تغییر دهید. در این صورت نرم افزار NewFileTime میتواند کاملا به شما کمک کند.

 

توسط نرم افزار NewFileTime میتوانید به سادگی تاریخ ایجاد، تغییر، و دسترسی به فایل ها و فولدر ها را تغییر دهید.



 دانلود نرم افزار

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    این سایت چطوره؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 7,761
  • فال
    <center><script language="javascript" src="http://pichAK.net/clickfall/cod.php?pic=9"></script></center><div style='display:none'><ul><li><a href='http://picHak.net/clickfall/'>فال کلیکی</a></li></ul></div>